Sigorta sektöründeki dijitalleşme dönüşümü özellikle pandemi sürecinden sonra büyük ivme kazandı ve uzaktan; eksper, müşteri edinimi, sağlık desteği ve dijital müşteri tanıma gibi birçok alanın dijitalleşmesi gerekti. Bu dijitalleşme sadece sektörü değil, aynı zamanda sektörü biçimlendiren yan dalları da olumlu etkiledi.
Sigorta hizmet sektöründe; sosyal medya kampanyaları, verinin daha kapsamlı kullanılması, mobil uygulamalar ve üretim ve depo ortamlarına yerleştirilen sensörlere ek olarak ilerleyen günlerde daha da yeni gelişmeler bizleri bekliyor. Bankacılık sektöründe kullanılan imza gerektirmeyen yüz tanıma teknolojisi uzaktan müşteri edinme, sigortayı dijital platformdan müşteriye sunarak online perakende satış yapma gibi dijital yenilikler söz konusu. Dijitalleşen sigorta şirketleri diğer sektörlerde olduğu gibi eski usul devam eden rakiplerini geride bırakıyor, müşteri memnuniyetini ve işin verimini maksimumda tutmayı başarıyor. NUMERATI, dijital alandaki bu dönüşümde sigorta firmalarına özel çözümler geliştiriyoruz.